کسب و کارهای اینترنتی

خدمات سئو مجموعه ای از فعالیت ها است که منجر به افزایش رتبه سایت و صفحات در موتور های جستجو می شود.

کسب و کارهای اینترنتی در سال‌های اخیر رشد زیادی داشته‌اند و تقاضا برای خرید اینترنتی نیز افزایش یافته است. تعداد افرادی که برای خرید روزمره‌شان به فروشگاه‌های حضوری می‌روند، کاهش یافته و افراد به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی علاقه‌مند شده‌اند.

خدمات سئو

طراحی سایت فروشگاهی از اولین مراحل راه‌اندازی یک فروشگاه است و وب نامبروان طراحی وب سایت شما را به صورت اصولی با وردپرس و یا به صورت اختصاصی انجام می‌دهد. وب نامبروان، سایت فروشگاهی شما را با طراحی کاربرپسند و بر پایه اصول سئو راه‌اندازی می‌کند تا در ادامه، که سایت نیاز به سئو دارد، نیاز به بازطراحی سایت نباشد.

 

سئوی محلی
آمار نشان می دهد که 64 درصد از مشتریان مشاغل محلی را به صورت آنلاین جستجو می کنند. رتبه بندی سئوی محلی شرکت خود را با بهینه سازی نمایه کسب و کار Google یا Google برای کسب و کار من (GMB) بهبود بخشید و مشتریان با هدف بالا را جذب کنید. ما نمایه GMB شما را بهینه می کنیم و شهرت آنلاین شما را مدیریت می کنیم تا دنبال کنندگان محلی شما را افزایش دهیم.

در صفحه سئو
سئو روی صفحه
دید آنلاین خود را بهبود بخشید و ترافیک با کیفیت بالا به دست آورید. در Thrive، ما اطمینان می‌دهیم که خدمات سئوی ما مطابق با بهترین روش‌های موتور جستجو برای افزایش اعتبار وب‌سایت شما است. کارشناسان سئو ما محتوای منحصر به فرد و با ارزش را منتشر می کنند، عناوین و برچسب های HTML شما را بهینه می کنند و از تصاویر با وضوح بالا استفاده می کنند.

خارج از صفحه سئو
سئوی خارج از صفحه
بهینه سازی خارج از صفحه برای ایجاد اعتماد به برند و افزایش حضور آنلاین بسیار مهم است. با شرکت SEO ما شریک شوید و به ما کمک کنید تا تخصص خود را در صنعت به نمایش بگذارید. ما از بازاریابی رسانه های اجتماعی، لینک بیلدینگ و اینفلوئنسر مارکتینگ برای ایجاد لینک های واجد شرایط و نظرات مثبت استفاده می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید