سئو مبتدی

با توجه به اینکه کرونا در این روزها بیداد می کند ما تصمیم گرفتیم به جای برگزار کلاس های حضوری یادگیری سئو مبتدی، به آموزش سئو غیرحضوری بپردازیم و به جای ارائه آموزش به یک سری افراد خاص در بازه های زمانی طولانی، به تعداد افراد بیشتری مهارت و تخصص seo را آموزش دهیم و همینطور هزینه های شرکت در کلاس های یادگیری بهینه سازی سایت را نیز کاهش دهیم.

1- انتشار ریپورتاژ خبری در سایت‌های پربازدید و پرمخاطب سبب می‌شود تا افراد زیادی با کسب و کار شما آشنا شوند و از این طریق وارد سایت شما شده و نرخ بازدید سایت را افزایش ‌دهند.

2- ریپورتاژ آگهی تاثیر بسیار زیاد و مناسبی برای سئو سایت دارد. به طور کلی می‌توان گفت که ریپورتاژ خبری برای سئو خارجی بسیار مناسب است و می‌تواند گزینه‌ی خوب و ایده آلی برای بک لینک‌ها باشد. در آموزش صفر تا صد سئو تا حدودی با اهمیت بک لینک‌ها آشنا شده‌اید و از این رو می‌توانید حال میزان اهمیت ریپورتاژ را راحت‌تر درک کنید.

به طور کلی استفاده از ریپورتاژ آگهی علاوه بر دو مزیت بالا، کاربرد‌های دیگری نیز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

هزینه‌‌ای زود بازده: شما برای آن که ریپورتاژ آگهی خود را در سایت‌های مختلف منتشر کنید، باید با توجه به نوع آن سایت هزینه‌ای را بپردازید. اما می‌توان گفت هزینه‌ ای را که باید برای انتشار ریپورتاژ خبری پرداخت کنید، در زمان کمی با افزایش نرخ کلیک سایت و بهبود سئو به جیبتان بر‌می‌گردد.

استفاده از ریپورتاژ خبری برای همه‌ی کسب و کار‌های اینترنتی مناسب است: ریپورتاژ خبری برای تمامی کسب و کار‌هایی که به دنبال بهبود رتبه خود در گوگل هستند، مناسب است. این روش به نسبت سایر روش‌های تبلیغاتی از قیمت مناسبی برخوردار بوده و از این رو کسب و کار‌های کوچک و نوپا که سرمایه چندانی ندارند، می‌توانند از مزیت‌های این روش نهایت استفاده را ببرند. از این رو اگر به دنبال یادگیری صفر تا صد سئو هستید، به هیچ عنوان مبحث ریپورتاژ آگهی یا خبری را از قلم نیندازید.

نوشتن ریپورتاژ با محتوا‌هایی که برای سایت می‌نویسید کمی فرق دارد. شما برای انتشار ریپورتاژ خوب و باکیفیت باید اصول مهم را فرابگیرید تا بتوانید بیشترین تاثیر را از ریپورتاژ خود دریافت کنید.
تیتر‌ها باید مخاطبان را ترغیب به خواندن محتوا کند: اگر از تیتر‌های مناسب و جذاب استفاده کنید، کاربر با خواندن تیتر‌ها جذب محتوا شده و حال شما می‌توانید با قرار دادن نام کسب و کارتان در متون زیر عنوان، برندسازی خود را به خوبی انجام دهید.
مخاطب را به شیوه‌های مختلف به سایت خود دعوت کنید: اگر بتوانید در طول محتوا، کاربر را با خود همقدم کنید، به راحتی می‌توانید با پیشنهادی جذاب و شگفت‌انگیز او را به بازدید از سایت سوق دهید. با این روش می‌توانید بازدید سایتتان را افزایش دهید که این موضوع یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در آموزش سئو سایت به آن پرداخته می‌شود.

  1. • به تمامی نکات سئو و قوانین گوگل همانطور که در مقالات سایت توجه می‌کنید، برای انتشار ریپورتاژ نیز به آن‌ها دقت داشته باشید.
  2. • بسیاری از افراد برای ریپورتاژ از محتوا‌های سایت خود استفاده می‌کنند. این کار بسیار غلط و نادرست است چرا که خزند‌ه‌های گوگل این متن را کپی دانسته و برای آن ارزش قائل نمی‌شوند.
  3. • استفاده از عکس‌های باکیفیت، محتوا را از یکنواختی خارج می‌کند و از این رو کاربران راحت‌تر متن را می‌خوانند و دیر‌تر خسته می‌شوند.
  4. • بیش از اندازه کلمات کلیدی را مورد استفاده قرار ندهید.
  5. • لینک دادن به صفحات سایت در ریپورتاژ یک حد و اندازه‌ای دارد تا ارزش این لینک‌‌ها حفظ شود.

دیدگاهتان را بنویسید