آموزش سئو مقدماتی

یک سایت بسیار عالی برای آموزش سئو برای افراد مبتدی بر خلاف تفکر همگان کار سختی نیست آموزش سئو در سایت بروزآموز به صورت کامل برای مبتدی ها کارآمد است.

آموزش سئو مقدماتی

سئو به معنی بهینه کردن سایت برای موتور های جستجو است آموزش سئو در گوگل نیز نکاتی آمده است.

سئو به صورت چند بخش است سئو تکنیکال سئو آف پیج وسئو آن پیج است.

مراحل انجام سئو

  1. تعیین استراتژی سئو: در هر پروژه سئو مهم ترین بخش استراتژی است اگر در ابتدای پروژه یک استراتژی مشخص داشته باشیم در ادامه گام به گام به سمت رتبه های بهتر حرکت کنیم.حالا استراتژی سئو چیست؟ استراتژی شامل تعیین بودجه اجرایی، شناسایی رقبا و تحلیل آن ها برای رقابت، تعیین بودجه جهت لینک های ورودی، بهینه سازی کد های سایت، محتوا نویسی و ابزار های لازم سئو در آن پروژه است.از دیگر موارد مهم استراتژی تقویم محتوایی است که برای نشر محتوا در نظر گرفته می شود.
  2. تحقیق کلمه کلیدی: ابزار های زیادی در سئو برای تحقیق کلمه کلیدی موجود است اگر ابتدای کار سئو هستید م به قول معروف مبتدی هستید از گوگل استفاده کنید کلمه را سرچ کنید کلمه های پیشنهادی گوگل را استخراج کنید در غیر اینصورت از Kwfinder و Google Keyword Planner و Keyword Tool و  الکسا برای تحلیل کلمه های رقبا استفاده کنید تحقیق کلمه های کلیدی بحث بسیار مهمی در سئو است و نیار به یک آموزش جامع دارد در آینده این آموزش را در بروز آموز منتشر می کنیم.
  3. سئو تکنیکال: تکنیکال همانطور که در بالاتر هم گفته شد سئو تکنیکال شامل مجموعه از اقدامات جهت بهینه سازی سایت است که از جمله مهم ترین آن افزایش سرعت سایت که می توان با بهینه سازی عکس ها و کد شروع کرد و اگر لازم شد به سراغ  بهبود سرویس هاست رفت.بهینه سازی کد ها نیاز به دانش برنامه نویسی دارد و در سایت های وردپرس با کمک افزونه های بهینه سازی عملیات بهینه سازی کد های CSS و Html را انجام داد و برای افزایش سرعت اندکس سایت مپ ایجاد کنید یکی از بهترین روش ها برای فهمیدن مشکل سایت استفاده از google insight است و همچنین Robot.txt و سایت مپ که باعث سریع تر شدن ایندکس صفحات و تفکیک صفحات می شود.
  4. سئو داخلی: سئو داخلی شامل موارد زیادی است یکی از موضوعات اساسی شناخت صفحات با لینک سازی داخلی است به طور مثال ما در بروز آموز برای شناخت صفحه ای آموزش سئو در صفحات دیگر بروزآموز لینک دهی کردیم تا گوگل موقع خزش صفحات با انکرتکست مناسب به صفحات ما هدف منتقل شود. سئو داخلی به مسائلی مانند کنیبالیزیشن یا خودخواری صفحات هم مربوط می شود که یک مسئله مهم است و در یک مقاله دیگر باید توضیح داده شود.
  5. سئو خارجی : لینک سازی خارجی یک ابزار مهم در سئو است تا گوگل اهمیت سایت ما را با سایت هایی که به آن لینک دهی کردند در نظر می گیرید به طور معمول که سئو کلاه سفید انجام دهید و در ابتدای راه گوگل مبنا بر این بوده که شکا یک مطلب مفید در سایت منتشر می کردید و سایت های دیگر از مطلب استفاده می کردند و سایت شما را به عنوان مرجع قرار می دادند و گوگل رتبه بالایی به عنوان مرجع به سایت شما اهدا می کرد اما امروزه باید لینک را خریداری کنید که به عنوان رپورتاژ در سایت های خبری معتبر به فروش می رسد و یا در سایت ها و وبلاگ های خود لینک سازی کنید یا در شبکه خصوصی خود که به PBN است لینک سازی کنید که بسیار خطرناک است و ما آن را توصیه نمی کنیم چون نیاز به تست و تجربه اساسی در زمینه لینک سازی است.

لینک سازی ها در سئو آف پیج بسیار مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید