وب سایت های آموزش عالی seo سئو

وب سایت های آموزش عالی تمایل دارند چندین صفحه را ارائه دهند، آمورش سئو در بروزآموز گاهی اوقات در دامنه های مختلف، و بیشتر صفحات هیچ علاقه ای به سئو ندارند. صفحات می‌توانند بدون فراموش کردن صفحاتی با دروس خارج از برنامه درسی مؤسسه، بیوگرافی اعضای هیئت علمی که دیگر برای مؤسسه کار نمی‌کنند، و حتی کل بخش‌های سایت مؤسسه، مانند اخبار یا وبلاگ‌ها، در این مورد قرار بگیرند.

مقالات، پست های وبلاگ و انواع دیگر محتوا را می توان برای اطلاع رسانی و آموزش داوطلبان مدرسه و والدین آنها ایجاد کرد. برای شرکت‌های بخش آموزش، اینها می‌توانند منبع ثابتی از محتوای جدید، از جزئیات دوره، داستان‌های موفقیت فارغ‌التحصیلان، داستان‌های زندگی دانشگاهی و موارد دیگر باشند. از دیدگاه دیجیتال مارکتینگ، این بازاریابی محتوا است و می تواند راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان و ترافیک سایت شما باشد. با این حال، با نگاهی به چندین سایت آموزش عالی، متوجه شدیم که اکثر کالج ها از زمان انتشار آخرین پست های وبلاگ در 5 یا 6 سال پیش از وبلاگ خود استفاده نمی کنند و ممکن است در آینده از ثبت نام دیگران جلوگیری کنند. حاوی محتوای محرمانه سئو است.
تصور کنید والدینی در حال انجام تحقیقات اولیه در مورد زندگی دانشگاهی، داستان های دانشجویی یا موضوعات دیگر در این زمینه هستند.

زمانی که برای اولین بار چیز جدیدی یاد می گیرید همیشه سخت است و به خصوص سئو می تواند در ابتدا یک کار دلهره آور باشد. به همین دلیل، من در توییتر در مورد چیزهایی پرسیدم که کارشناسان سئو در هنگام شروع کار می‌دانند و یادگیری جدید سئو را توصیه می‌کنند!

در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که باید در طول فرآیند یادگیری SEO خود در نظر بگیرید:

دیدگاهتان را بنویسید