خدمات سئو و بهینه سازی

در هر ثانیه 40 میلیون جستجو در گوگل انجام می شود. البته، این حجم جستجو موضوعات بسیار متنوعی را در بر می گیرد، اما مشتریان بالقوه شما به طور کلی محصولات یا خدمات مورد نیاز خود را با جستجوهای خاص جستجو می کنند. بنابراین اگر جایگاه خوبی در نتایج موتور جستجو با آن کلمه خاص دارید. مشتریان زیادی را برای کسب و کار خود فراهم کنید.به زبان ساده، خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت باعث می شود در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل بیشتر و بهتر از رقبای خود ظاهر شوید. در نتیجه فروش شما افزایش می یابد!بخش جدید بازاریابی سئو به رشد طبیعی سایت شما کمک می کند تا در نتایج برتر گوگل ظاهر شود و رشد ترافیک واقعی را تجربه کند، روش هایی مطابق به روز رسانی الگوریتم گوگل و با استفاده از تکنیک های خلاقانه سئو ارائه می دهد. در این سفر دیجیتال، بازاریابان ما با شما هستند تا رتبه‌هایی را که کسب کرده‌اید حفظ کنند و در مورد بهبود سایت خود مشاوره تخصصی به شما ارائه دهند. این نکات در قالب نکات سئو هستند و از تجزیه و تحلیل نکات طلایی برای رشد سایت شما استخراج می شوند. برای دریافت نکات سئو با ما تماس بگیریدسئو داخلی
سئوی داخلی به دو بخش فنی و محتوایی تقسیم می شود. ما از ابزارهای حرفه ای برای بررسی سئوی داخلی سایت شما استفاده می کنیم، درک وضعیت فعلی سئوی سایت شما به تیم بازاریابی جدید کمک می کند تا هدف دقیق تری داشته باشد. در سئو تکنیکال سعی می کنید از سرعت بارگذاری سایت و حجم صفحات سایت تجربه دقیقی کسب کنید. متا تگ ها، کد سایت و سایر عناصر فنی نیز بررسی می شوند.

سئو خارجی
برای شروع سئو سایت، ابتدا کمیت و کیفیت بک لینک ها مشخص می شود. پس از این بررسی ها، لینک های بی کیفیت و هرزنامه ها شناسایی می شوند. ضمناً وضعیت توزیع متن آنلاین بررسی شده و معیارهای کلیدواژه مناسب به دست آمده است. پس از جمع بندی تمامی تحلیل ها، لینک هایی به وب سایت های معتبر ایرانی و خارجی ایجاد می شود. با پیوندهای معمولی و طبیعی، دیگر لازم نیست نگران جریمه های گوگل باشید.

دیدگاهتان را بنویسید