سئو چیست؟ قدم اول را درست بردارید

سئو چیست؟ قدم اول را درست بردارید
تعاریف زیادی از مفهوم سئو وجود دارد. شاید اولین و ساده ترین جمله این باشد که سئو یک نسخه کوتاه شده از عبارت Search Engine Optimization است که به معنای بهینه سازی موتور جستجو است.

اما هدف اصلی سئو موتورهای جستجو نیست . گوگل توجه ویژه ای به رضایت کاربران از نتایج جستجو دارد و سعی می کند سایت هایی را در رتبه های برتر قرار دهد که محتوای آن ها مورد رضایت کاربران باشد. در نتیجه سئو به معنای بهینه سازی تجربه جستجوی شماست.

برای موفقیت در سئو باید توجه بیشتری به رضایت مشتری داشته باشیم. رضایت مصرف کننده از محتوای شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. ادبیات شما، کیفیت مطالب و اطلاعات ارائه شده، نحوه ارائه و ارائه مطالب، سرعت سایت، نمایش صحیح موبایل ها، پاسخگویی به سوالات کاربران و بسیاری موارد دیگر بر رضایت کاربران تاثیر می گذارد.]

پس از ورود کاربر به سایت، فرآیند تبدیل شدن به مشتری آغاز می شود. حال تصور کنید کاربری با گوشی موبایل وارد سایت شما شده است اما صفحات شما به درستی در گوشی موبایل نمایش داده نمی شود. احتمالاً سایت را ترک کرده و گزینه دیگری را در گوگل انتخاب کرده اید. رفتار جستجو یکی از مهم ترین عوامل گوگل برای تعیین میزان رضایت آنها از سایت شما خواهد بود.

به طور کلی، هرچه جایگاه بهتری در نتایج جستجو داشته باشید، کاربران بیشتری را به سایت خود جذب خواهید کرد و هر چه پلتفرم مرتبط تر ارائه دهید، نرخ تبدیل بالاتری خواهد داشت.

آموزش سئو در بروز آموز

دیدگاهتان را بنویسید