چگونه زبان آلمانی را به تنهایی یاد بگیریم؟

چگونه زبان آلمانی را به تنهایی یاد بگیریم؟ با یک دوره آنلاین آسان و رایگان شروع کنید!
ما یک رویکرد عینی و کارآمد را برای یادگیری آسان و سریع صحبت کردن با یک زبان در پیش گرفته‌ایم: به شما پیشنهاد می‌کنیم با حفظ کردن کلمات، عبارات و عبارات کاربردی شروع کنید که می‌توانید در زندگی روزمره از آنها استفاده کنید و در سفر مفید باشند.
عادت کردن به تلفظ کلمات با صدای بلند، به عنوان مثال اعداد، یک تمرین آسان است که می توانید اغلب و در هر زمانی در طول روز آن را تمرین کنید.
این به شما کمک می کند تا به صداهای زبان انتخابی خود عادت کنید و در نتیجه آن را بیشتر آشنا کنید.
و هنگامی که تعطیلات شما شروع شود، در برلین، هامبورگ یا در شهر دیگری که زبان آلمانی زبان رسمی آن است، تعجب خواهید کرد که چقدر آشنا و آسان به نظر می رسد.
علاوه بر این، استفاده از دیکشنری جیبی همیشه مفید است، به خصوص در طول سفر. این شما را قادر می سازد تا ترجمه کلمات جدید را بیابید و دایره لغات خود را غنی کنید.
چرا در سفر به آلمانی صحبت کنیم؟
این زبان بیشترین صحبت در اروپا است
کمتر از 100 میلیون نفر در سراسر جهان به آلمانی تسلط دارند. این زبان علاوه بر اینکه زبان مادری گوته است، زبان رسمی چندین کشور از جمله سوئیس، بلژیک، لوکزامبورگ، لیختن اشتاین و اتریش است و همچنین در برخی از مناطق آفریقا و جوامع خاصی در شمال آمریکا به آن صحبت می شود. همانطور که می بینید، صحبت کردن به این زبان اولا راهی برای دسترسی به فرهنگ های مختلف است، اما همچنین راهی برای افزایش فرصت های تجاری شما در کشورهای اروپایی و آفریقایی و در برخی از جوامع آمریکایی است.
زبان رسمی چهارمین اقتصاد بزرگ جهان و قدرت پیشرو در اروپا نیز یکی از بسیاری از آثار کلاسیک ادبیات جهان مانند آثار گوته، برادران گریم، توماس مان و برندگان جایزه نوبل ادبیات هاینریش بل است. و هرتا مولر
یک زبان اصلی در اینترنت
دلیل دیگری برای مفید بودن یادگیری این زبان وجود دارد: اینترنت. ما در عصر دیجیتال هستیم و دامنه‌هایی با پسوند «.de» (اشاره به آلمان) بیشترین حضور را در وب دارد، درست بعد از دامنه‌های «.com». هنگامی که می خواهید قابلیت های جستجوی خود را گسترش دهید یا اطلاعاتی را بیابید که به طور گسترده در زبان های دیگر شناخته شده نیستند، دسترسی به چنین محتوایی می تواند بسیار مفید باشد.
کمک سالانه آلمان به علم و تحقیق انگیزه جالب دیگری است. آیا می دانستید هر سال از هر ده کتابی که در دنیا منتشر می شود، یک کتاب به این زبان نوشته می شود؟ این کشور یکی از پیشتازان تحقیق و نوآوری است و مقام سوم را در درخواست های ثبت اختراع در سراسر جهان به خود اختصاص داده است.
کمک سالانه آلمان به علم و تحقیق انگیزه جالب دیگری است. آیا می دانستید هر سال از هر ده کتابی که در دنیا منتشر می شود، یک کتاب به این زبان نوشته می شود؟ این کشور یکی از پیشتازان تحقیق و نوآوری است و مقام سوم را در درخواست های ثبت اختراع در سراسر جهان به خود اختصاص داده است.
اقامت خود را در آلمان موفقیت آمیز کنید
چه قرار باشد چند روزی را با دوستان خود برای یک سفر تفریحی بگذرانید و چه در سفر کاری هستید، هیچ چیز برای شما مفیدتر از این نخواهد بود که بتوانید چند کلمه از زبان همکلاسی های خود که قدردانی می کنند استفاده کنید. تلاش شما و مطمئناً بیشتر مایل به کمک خواهد بود.
چگونه در طی یک هفته تا یک ماه موفق به داشتن تلفظ خوب شویم؟
آسان است: همه حروف تلفظ می شوند
تلفظ آلمانی نسبتاً به نوشتار آن وفادار است: برای تلفظ صحیح این زبان می توانید به متون اعتماد کنید. برای داشتن یک لهجه خوب باید قوانینی را یاد بگیرید (مثلاً برای اینکه بدانید لهجه تونیک را در کجا قرار دهید)، اما به طور کلی درک آن برای شما خیلی سخت نخواهد بود، با وجود برخی ظرافت ها در هجاهایی مانند “sch” یا “-e” در پایان یک کلمه – نکات ظریفی که ممکن است آلمانی ها را با شنیدن صدای شما بخندانند، اما آنها را از درک معنای کلمات شما و قدردانی از تلاش های شما برای یادگیری زبانشان باز نمی دارد.
از شما دعوت می کنیم با کلیک بر روی لینک زیر به تلفظ حروف گوش دهید: الفبای آلمانی با صدا.

منبع https://www.loecsen.com/en/learn-german

دیدگاهتان را بنویسید