نرخ تبدیل SEO
چیزی که در گذشته چندان مورد توجه قرار نمی گرفت و اخیراً اهمیت بیشتری پیدا کرده است. این سرعت تبدیل است.آموزش سئو برای مبتدی ها توسط بروزآموز.
نرخ تبدیل سئو; درصد افرادی که از طریق سئو از یک وب سایت بازدید می کنند و خریدار یا عضو وب سایت می شوند.
به عنوان مثال، اگر روزانه هزاران لپ تاپ خریداری شود و 100 نفر خریدار شوند. سرعت تبدیل خرید لپ تاپ صفحه 10. شماره شانس.
در گذشته سئو فقط برای ایجاد ترافیک کار می کرد. اما در حال حاضر داشتن نرخ تبدیل خوب بسیار مهم است.
به عنوان مثال، شما سخت کار می کنید و کلمه کلیدی “گلدان” را کمی در گوگل قرار می دهید. اگر این کلید نرخ تبدیل خوبی داشته باشد
سئوکاران نسل بعدی کلمات کلیدی مانند سرامیک را ترجیح می دهند زیرا نرخ تبدیل بالاتری دارند.
اندازه گیری موفقیت سئو با KPIN
KPI مخفف Core Performance است.
KPIها معیارهای قابل شناسایی و اندازه گیری موفقیت پروژه هستند.
سئو نیز KPIهای خاص خود را دارد. اگر یک پروژه سئو دارید و کارفرما محصول را برای شما میخواهد، دادن KPI خاص به کاربران میتواند پیشرفت پروژه را نشان دهد.
مثلا 3 ماه پس از شروع پروژه. اگر کارفرما از شما گزارش درخواست کند شما باید اطلاعات دقیق و قابل اندازه گیری ارائه دهید.
برای کارفرمایان امکان گزارش پیشرفت ما وجود ندارد. در این موارد، ارائه KPIهای قابل اندازهگیری میتواند ادامه همکاری را تضمین کند.
در اینجا بهترین KPI برای سئو آورده شده است. شما می توانید هر یک از این معیارها را در طول زمان اندازه گیری کنید:
تمامی بازدیدهای سایت
کلید را در کلمه کلیدی قرار دهید.
صفحه فنی (رفع اشکال)
فرد جدید
بازدید کنندگان
دستگاه ورودی (موبایل و رومیزی)
بنجاریت
مدت زمان حضور کاربر در سایت
کاربر به صفحه باز می گردد.
کاربران به سرعت وب سایت را ترک می کنند.
ما هستیم….
دستگاه دریافت KPI
ابزارهای رایگان و پولی زیادی برای اندازه گیری KPI وجود دارد، اما 2 ابزار رایگان و قابل اعتماد بسیار به شما کمک خواهند کرد:
کنسول جستجوی گوگل
آمار گوگل
شما باید در کمک به دیگران باهوش تر باشید. وقتی پروژه را دریافت کردید به نکات اصلی توجه کنید (تنظیم قبلی) و بعد از زمان توافق شده، به KPIها نگاهی بیندازیم.
چه مدت طول می کشد تا سئو کامل شود؟
مدت زمانی که برای موفقیت در سئو و رتبه خوب در گوگل نیاز است با کلمات کلیدی شما در مقابل رقبا تعیین می شود، اما سئو اغلب زمان می برد.
حداقل 4 ماه تا 18 ماه از زمانی که در حال کار بر روی سئو وب سایت خود هستید تا رسیدن به اهداف خود یا در یک منطقه بسیار رقابتی طول می کشد.
به عنوان مثال، اگر می خواهید به سرعت ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید. و شرایطی مثل فروش عید قربان دارید و 2 ماه سئو دارید انتخاب خوبی نیست.
بهتر است از کمپین های تبلیغاتی گوگل یا سایر کانال های رسانه های اجتماعی مانند رسانه های اجتماعی یا بازاریابی ایمیلی استفاده کنید.
سئو قطعا بهترین انتخاب برای شماست. اگر می خواهید یک وب سایت قوی با ترافیک بالا، پایداری و ظاهر حرفه ای طولانی مدت بسازید.
دسته بندی سئو چیست؟
قبل از اینکه وارد فرآیند استفاده شویم بیایید نگاهی بیندازیم که کل فرآیند سئو به چه مواردی تقسیم می شود؟ در هر کتاب SEO که می خوانید متوجه خواهید شد که هر صفحه سئو به دو بخش تقسیم می شود: سئو داخلی و سئو خارج از سایت.
سئوی داخلی: بهینه سازی اساسی برای موتورهای جستجو
سئوی خارجی: ایجاد اعتماد در پیوندهای خارجی و روش های دیگر خارج از وب سایت ما
اما برای تحلیل بهتر من این دو را به بخش های کوچکتر تقسیم کردم.
- مرجع در وب سایت
سئو سایت به 2 بخش تقسیم می شود:
سئوی محتوا: از هر چیزی که مربوط به محتوای وب سایت است بیشترین بهره را ببرید.
سئو: صفحات کد را برای ارتباط بهتر با موتورهای جستجو بهینه کنید.
محتوای سئو به 3 بخش تقسیم می شود:
جستجو با کلیدواژه
ساختار وب سایت
محتوای SEO ایجاد کنید
میتوان گفت که سئوی فنی دقیقتر است و در کل فرآیند سئو نقش دارد، اما به دو مورد از مهمترین بخشها تقسیم میشود:
مشاوره فنی موثر در وب سایت
مشاوره فنی قدرتمند در سراسر سایت